پورشه 911 کاررا s از مشهورترین مدل های پورشه 911 آلمان می باشد که پرشین وی این بخش از اخبار خودرو را به بررسی خودروی پورشه 911 کاررا s و دوازده فناوری به کار برده شده در این خودرو اختصاص داده است.

   

پورشه ۹۱۱ از مشهوترین محصولات شرکت خودروسازی پورشه آلمان است که نخستین نسل این خودرو در سال ۱۹۶۳ میلادی رونمایی گردید و مدل های مختلف و گوناگونی از پورشه ۹۱۱ در بازارهای جهانی عرضه گردیده است که پرشین وی در این بخش از اخبار خودرو به بررسی خودروی پورشه ۹۱۱ کاررا s و ۱۲ فناوری جدید به کار رفته در این خودروی آلمانی پرداخته است.

فناوری جدید در پورشه ۹۱۱ کاررا s

ما در حال حاضر می‌خواهیم به بررسی تکنولوژی‌های ۹۱۱، مدل ۲۰۱۷ که اصطلاحاً ۹۱۱.۲ نامیده می‌شود بپردازیم و حقایقی را در مورد تکنولوژی‌های عظیم به‌کاررفته در موتور جدید مشاهده کنیم.

در زیر کاپوت تمام کارراهای جدید موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر تخت مجهز به دو توربو شارژر قرارگرفته که توان قابل‌توجه ۳۷۰ اسب بخار در کاررا و ۴۲۰ اسب بخار در کاررا S تولید می‌کند. در اینجا ما در مورد برخی از تکنولوژی‌هایی صحبت می‌کنیم که مستقیماً از زبان مهندسان پورشه بیان‌شده‌اند.

پورشه 911 کاررا s

فناوری جدید در پورشه ۹۱۱ کاررا s

۱) جلوپنجره فعال

در حال حاضر استفاده از فلپ خنک کننده فعال کاملاً غیرمعمول است. این فلپ‌ها با تغییر جهت خود جریان هوا را به رادیاتور هدایت می‌کنند و علاوه بر کاهش ضریب درگ آیرودینامیکی باعث بهبود عمل خنک کردن موتور می‌شوند که در اکثر خودروها چندان کارآمد نیستند.

بااین‌حال، این دستگاه همانند دریچه عمل می‌کند و معمولاً بین جلوپنجره خودرو و رادیاتور نصب می‌شود. فلپ‌های قرارگرفته در ۹۱۱ جدید کاملاً مشخص هستند زیرا آن‌ها اساساً در دو رادیاتور کناری قسمت جلویی قرارگرفته‌اند.

پورشه 911 کاررا s

جلو پنجره فعال پورشه ۹۱۱ کاررا s

۲) فعال شدن فن‌های خنک‌کننده در سرعت‌های بالا

اکثر فن‌های خنک‌کننده معمولاً درزمانی که خودرو ایستاده و یا با سرعت کم در حال حرکت است به‌منظور رساندن هوا به رادیاتور روشن می‌شوند.

آن‌ها معمولاً در سرعت‌های بالاتر خاموش می‌شوند، زیرا جریان هوای طبیعی به‌اندازه کافی رادیاتور را خنک می‌کند، اما بسیاری از ماشین‌ها دارای ورودی هوای بسیار بزرگ در جلو هستند که مستقیماً هوا را به رادیاتور می‌رساند درصورتی‌که در ۹۱۱، موتورعقب قرارگرفته است و هوا با شدت کمتری به آن می‌رسد.

به همین دلیل، هنگامی‌که شما پدال گاز را تا ته می‌فشارید، رادیاتور کاررا به‌کار می‌افتد و هوا را حتی در سرعت‌های بالا به رادیاتور می‌رساند. اما رادیاتورهایی که پیش‌تر در ۹۱۱ ها مورداستفاده قرار می‌گرفتند دیگر پاسخگو موتور جدید نیستند و راه‌حل، استفاده از خنک‌کننده قدرتمند است.

در کاررا جدید، از فن‌های جدید ۴۰۰ واتی استفاده‌شده و حتی در نسخه S که نیاز به خنک‌سازی بیشتر هست، از فن‌های ۶۰۰ واتی استفاده‌شده است.

در مدل‌های تنفس طبیعی، در هر دو نسخه از فن‌های ۳۰۰ واتی استفاده می‌شد. اما برای تأمین انرژی الکتریکی فن‌های جدید، در کاررا S از یک دینام ۲۴۵۰ واتی در کنار دینام ۲۹۴۰ واتی استفاده‌شده، درحالی‌که در نسخه‌های قبلی هردو از نوع ۲۱۰۰ وات بوده‌اند.

پورشه 911 کاررا s

نمای پشت پورشه ۹۱۱ کاررا s

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 


ماشین های لوکس کاررا ,پورشه ,جدید ,رادیاتور ,فن‌های ,خودرو ,فناوری جدید ,سرعت‌های بالا ,رادیاتور می‌رساند ,واتی استفاده‌شده ,فن‌های خنک‌کننده ,بررسی خودر? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Mahdi-Montazar313 بست نوحه طراحی سایت بدون کدنویسی فن پیج و اخبار سروش حاتمی مجتمع آی بازیکن | iBazikon The Company آموزش یوگا آیواتلی دیزل ژنراتور 1000 KVA | دیزل ژنراتور کوپله فابریک